elskealgra.reismee.nl

Oktober

De afgelopen twee weken ziek dus niet veel meer gedaan dan kerstfilms gekeken. Het duurde wel een beetje lang dus vrijdag maar even langs de dokter om de oren maar even te checken. Primrose lane medical centre en nu dus ook een echte schotse dokter meegemaakt, de oren waren ''cloudy'' dus een neusspray meegekregen en dan moet het binnenkort wat beter zijn. Beetje jammer allemaal want dit weekend mocht ik met het Schotse team meetrainen en was het 'beltgrading' van het kickboksen. Naja, jammer dan, het schotse team gaat in November naar Nederland dus misschien dat jullie ze dan wel tegenkomen. Er komt vast wel weer een moment voor 'beltgrading' ik zie het wel. Vandaag was het prachtig weer dus vanmiddag naar het 'devilla forest' geweest voor een boswandeling en alle herfstkleuren in de middagzon waren prachtig! Nog snel langs Culross voor een mooie zonsondergang en de dag was compleet. Het was om 5 uur al donker (!) en het is echt koud buiten. Dat wordt nog wat deze winter...

Even afsluiten met wat leuks, begin deze maand stond ik met de andere exchange students in de plaatselijke krant;

omke Jaap

hoi Elske

vet balen twee week ziek, dat kun je beter in Jubbega doen of nog beter helemaal niet ziek worden.
Maar meid wat top met wat je allemaal doet super hoor. Je hebt er nu een vierde part op zitten of heb ik dat mis. Ik hoop dat je nu weer helemaal beter bent, want dan kun je er weer helemaal tegen aan. En hoe komt het komen je pappi en mammi ook nog die kant op? Zou wel leuk zijn of mag dit niet.
Maar Elske geniet er van het is helemaal top wat je doet.

Groetjes uit Arum