elskealgra.reismee.nl

Februari

Ik ben hier nu al een half jaar en de tijd gaat supersnel, ik heb alle weekenden ook volgepland met leuke dingen en dit is echt een leuke maand, die nog niet eens voorbij is.

Vorig week zondag had ik de 'beltgrading' van kickboksen, hier keek ik al heel lang naar uit. Ik was na de tijd echt kapot maar het was het wel waard en heb nu de rode band. De feedback was een B met goede high kicks en als verbeterpunt dat ik wel wat lagere squats kon doen. Ook dit weekend, was dat Marten en Lisanne 'even' een weekendje langskwamen. Donderdag Dunfermline in en op school geweest en Zaterdag Edinburgh in, 'helaas' moesten ze door de storm blijven tot woensdag?! Echt top, ik was vrij van school door studiedagen dus een betere timing hadden ze niet kunnen vinden. We hebben nog mooi wat extra dingen gedaan, 2 tours, de pub en gekaart natuurlijk, ja het was wel een mooi weekje.

Gisteren de SKA cup gewonnen! De SKA Nationals is het nationale toernooi van alle korfbalclubs in Schotland, gisteren was dus de finale en het was superspannend maar uiteindelijk met 12-11 gewonnen! Dus die gouden medaille in de pocket. Daarna waren de all-star matches.. Ze hadden van het U21 team U23 gemaakt en het was superleuk! Wel apart om zomaar met een random team te spelen, maar omdat het de all-stars zijn ligt de kwaliteit erg hoog dus dat maakt het wel beter, we gingen onder de naam 'all-star saltires' (naar de Schotse vlag) en hadden helaas net verloren, maar het was wel een goeie wedstrijd.

Ik zal nu nog maar even de laatste dingen inpakken voor deze week. Morgenochtend vlieg in naar Dublin, voor een vakantietripje van maandag tot donderdag, zin in!

Cheers,

Elske

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active